Bestellingen

In de meeste teams plaatst de collectecoördinator de bestellingen. Vraag bij twijfel aan jouw coördinator hoe dit bij jullie geregeld is.

Per collectant bestel je in CollecteWeb een kant-en-klaar pakket met daarin: een collectantenpas, raamposter, tie wrap voor het bevestigen van de collectantenpas en een setje geefkaarten. Heb je nog extra borden nodig? Dan kun je los erbij bestellen.

Bestellen kan vanaf 10 mei 

Vanaf 10 mei kun je je bestelling invoeren in CollecteWeb. Je hebt hiervoor tot en met 24 mei de tijd.

Hebben we op 25 mei nog geen bestelling ontvangen van jouw team? Dan vullen wij de bestelling voor je in op basis van de gegevens van vorig jaar. Je ontvangt hiervan dan een bevestigingsmail.  

Zo werkt het: 

  1. Ga naar CollecteWeb en klik op de module Bestellingen. 
  2. Klik rechtsboven op het plusje om nieuwe bestelling te plaatsen. In het pop-up scherm verschijnt het bestelformulier. 
  3. Selecteer je naam en adres of vul deze in.  
  4. Kies de gewenste afleverweek. De pakketten worden afgeleverd in week 24, 25, 26 en 27 (12 juni t/m 8 juli). Je kunt zelf aangeven welke week jou het beste uitkomt. 
  5. Geef aan hoeveel pakketten je nodig hebt.
  6. Geef aan of je nog extra borden nodig hebt. Collectanten die nog een collectebord van vorig jaar hebben, kunnen deze gewoon opnieuw gebruiken. 
  7. Geef aan of je nog (nieuwe) vlaggen, banieren, of een set etiketvellen nodig hebt. 
  8. Klik rechtsbovenin op het vinkje om de bestelling te bevestigen. Zodra je bestelling bij PostNL is aangeboden, krijg je een track en trace code.


Wat vind je van dit artikel?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)